Saksdokumenter generalforsamling 2013

Ordinær generalforsamling i Gjensidige Forsikring ASA ble avholdt torsdag 25. april 2013 kl 17.00 i selskapets hovedkontor på Sollerud nær Lysaker stasjon, Drammensveien 288.

Innkalling med dagsorden til generalforsamlingen og vedlegg er tilgjengelig nedenfor. Innkallingen ble sendt til aksjeeierne den 2. april 2013.

Innkalling og vedlegg

Innkalling med dagsorden

Hjelp oss å bruke mindre papir!

I år får 16.500 av våre aksjeeiere sin innkalling til generalforsamling på epost, mens 23.000 får innkallingen i posten. 23.000 konvolutter med innhold veier omtrent 1 tonn. Man må hogge 14 trær for å lage et tonn med konvolutter og brevpapir. Det høres kanskje ikke så mye ut, men det er mange selskaper som kaller inn til generalforsamling, hvert år. I det lange løp er det mange trær og tømmertransporter som kan spares. På denne måten kan vi sammen gjøre en innsats for miljøet.

Derfor ber vi om at du velger å motta innkallingen elektronisk for fremtiden, hvis du er fortrolig med epost.  Blant dem som velger elektronisk innkalling i år vil vi trekke ut to som får en iPad.

Har du spørsmål vedrørende endring til elektronisk innkalling må du kontakte din kontofører (de du har din VPS-konto hos).