Innkalling og saksdokumenter til generalforsamling 2014

Ordinær generalforsamling i Gjensidige Forsikring ASA ble avholdt 24. april 2014 kl 17:00 på Felix Konferansesenter, Bryggetorget 3, 0250 Oslo.

Innkalling med dagsorden til generalforsamlingen og vedlegg er tilgjengelig nedenfor. Innkallingen ble sendt til aksjeeierne den 2. april 2014.

Innkalling og vedlegg

Hjelp oss å bruke mindre papir!

I år får 16.000 av våre aksjeeiere sin innkalling til generalforsamling på epost, mens 20.000 får innkallingen i posten. 20.000 konvolutter med innhold veier omtrent 1 tonn. Man må hogge 14 trær for å lage et tonn med konvolutter og brevpapir. Det høres kanskje ikke så mye ut, men det er mange selskaper som kaller inn til generalforsamling, hvert år. I det lange løp er det mange trær og tømmertransporter som kan spares. På denne måten kan vi sammen gjøre en innsats for miljøet.

Derfor ber vi om at du velger å motta innkallingen elektronisk for fremtiden, hvis du er fortrolig med epost.

Dersom du har tilgang til din VPS-konto på nett kan du bruke lenken nedenfor for å logge deg inn, og velge elektronisk kommunikasjon:

Har du spørsmål vedrørende endring til elektronisk innkalling må du kontakte din kontofører (de du har din VPS-konto hos).