Som arbeidsgiver er du pliktig til å trygge dine ansatte. Dette må du som arbeidsgiver ha i orden:
Lovpålagt yrkesskade
Det er et lovpålagt krav at dere som arbeidsgiver har yrkesskadeforsikring for alle ansatte, også deltidsansatte som gjelder i arbeid, på arbeidsstedet i arbeidstiden. Dette gjelder også deg selv dersom du er ansatt i eget AS.
Obligatorisk tjenestepensjon (OTP)
Norsk lov pålegger bedrifter å hjelpe ansatte med å spare penger til yrkeslivet er over. Det betyr å sørge for at ansatte får tjenestepensjon. Vi tilbyr innskuddsbasert tjenestepensjon. Innskuddspensjon er pensjon der arbeidsgiver setter av en prosentdel av den ansattes lønn hvert år, minimum 2 %. Les mer om pensjon
Flere helse- og livsforsikringer
Lovpålagt yrkesskade og obligatorisk tjenestepensjon må være i orden for alle bedrifter som har ansatte. I tillegg kan dere bygge på med flere helse- og livsforsikringer som viktige fordeler for bedriften og de ansatte: