Klag og hjelp oss å bli bedre

For å forbedre oss og ha de mest fornøyde kundene, behøver vi å høre fra deg når du er misfornøyd. Vi gjør alltid vårt ytterste for å løse din sak effektivt og rettferdig.

Hva har du på hjertet?

  • Var erstatningen for skaden ikke som forventet? 
  • Følte du deg urettferdig behandlet i forbindelse med oppgjøret? 
  • Ble forsikringen plutselig mye dyrere?
  • Er det noe galt med bankens betingelser?
  • Fikk du avslag på en lånesøknad?
  • Er du misfornøyd med fondssparingen?
  • Har du fått dårlige råd om pensjon?
  • Var markedsføringen misledende?

Uansett hva det gjelder, vil vi at du tar det opp med oss. Kanskje det hele skyldes en misforståelse eller at vi har gjort en feil i en travel hverdag? Gi oss en sjanse til å gjøre det bra igjen.

Relatert innhold

Hva har du på hjertet?

  • Var erstatningen for skaden ikke som forventet? 
  • Følte du deg urettferdig behandlet i forbindelse med oppgjøret? 
  • Ble forsikringen plutselig mye dyrere?
  • Er det noe galt med bankens betingelser?
  • Fikk du avslag på en lånesøknad?
  • Er du misfornøyd med fondssparingen?
  • Har du fått dårlige råd om pensjon?
  • Var markedsføringen misledende?

Uansett hva det gjelder, vil vi at du tar det opp med oss. Kanskje det hele skyldes en misforståelse eller at vi har gjort en feil i en travel hverdag? Gi oss en sjanse til å gjøre det bra igjen.

Slik går du fram:

  1. Snakk med en av våre medarbeidere.
  2. Blir dere ikke enige, kan du kontakte Kundeombudet.
  3. Er saken fremdeles fastlåst, kontakter du Finansklagenemnda.
  4. Gjelder saken naturskade, se eget punkt "Klager på naturskadeoppgjør"

Medarbeider

Snakk først med en av våre medarbeidere. De kan ofte hjelpe deg med en løsning direkte. Ta kontakt med oss ved å ringe 915 03100.

Ring oss på 915 03100

Kundeombudet

Kundeombudet er vårt klageorgan. Ombudet gir deg en ny start og ser saken fra ditt ståsted. Behandlingstiden er fra to til fire uker, og behandlingen er kostnadsfri.

Finansklagenemnda

Er du ikke fornøyd etter at Kundeombudet har behandlet klagen din, kan du klage til Finansklagenemda, klagenemnda for forsikring, bank, verdipapirfond og finans.

Gi oss gjerne tilbakemelding på Facebook eller Twitter