Hopp til innhold

Bruk personal­forsikring

Du kan enkelt melde skade, sykdom eller dødsfall på vegne av en ansatt på nett.

Gjelder det behandlingsforsikring eller reiseforsikring, skal den ansatte melde inn saken selv.

Slik melder du skade, sykdom eller død

Hvor melder jeg saken?

Har du tilgang til å logge inn på vegne av bedriften, kan du logge inn og melde sak for den ansatte

Er du ansatt eller kontaktperson uten bedriftstilgang, trenger du forsikringsnummeret til bedriften. Har du det, kan du logge inn og melde sak uten tilgang

  1. Ha kontaktinformasjon, fødselsnummer og ansattinformasjon klart før du begynner
  2. Logg inn, velg personalforsikring og svar på spørsmål om hva og hvem det gjelder 
  3. Vi kontakter den ansatte innen to virkedager og følger hen opp videre

Både du og den ansatte kan skrive til skadebehandleren og laste opp dokumenter ved å logge inn med BankID og gå til skadesaken.

Spørsmål og svar

Om personal­forsikringene våre