Navigasjon, søk og logg inn

Gjensidige Bank er en del av Nordea

b8dde1

For Telenorkunder: Bestill ny BankID på mobil

I løpet av det neste året vil Telenor og deres underoperatører oppgradere sine SIM-kort for å øke sikkerheten. Denne oppgraderingen fører til at kunder det gjelder må bestille BankID på mobil på nytt i nettbanken sin. 

Om dette gjelder deg, vil du motta en SMS fra oss når det er din tur. 

Her finner du mer informasjon om årsaken til oppgraderingen. 

Hva betyr dette for deg?

Du må bestille BankID for mobil på nytt i nettbanken innen 14 dager fra du mottar SMS fra oss. Merk at din BankID på mobil vil slutte å virke hvis du ikke bestiller på nytt i nettbanken. Dette gjelder selv om det står at din BankID på mobil er gyldig frem i tid.

Dersom du har mottatt nytt SIM-kort, må dette aktiveres ved å kontakte mobiloperatøren din før du oppdaterer BankID på mobil.