Hopp til innhold
Jente og gutt sitter i sofaen og ser på hver sin mobiltelefon.

Skademelding for innbo

Om tingene dine har blitt skadet eller stjålet, melder du det enkelt på nett. Her får du også svar på ofte stilte spørsmål.

Slik melder du saken

Gjelder det personopplysninger som har kommet på avveie eller ID-tyveri?

Du som har Innbo Pluss, Innbo Ung, Innbo Tekna eller Innbo YS får hjelp gjennom tjenesten Online Trygghet. Samarbeidspartneren vår, Tenerity, kan for eksempel ta tilbake hackede kontoer og slette uønsket innhold fra nettet. Du får hjelpen du trenger ved å ringe Tenerity på 67 57 58 20.

  1. Logg inn og velg Innboforsikring eller Innbo i Hytte.
  2. Legg inn hva du ønsker erstatning for.  
  3. Vi ordner resten.

Om du ikke finner innboforsikringen oversikten du kommer til, kan den ligge under husforsikringen din. Hvis du skal melde skade på noe du har forsikret som verdigjenstand, finner du gjenstanden i oversikten når du logger inn. 

Har mobilen blitt stjålet?

Reiseforsikringen er best å bruke hvis mobilen din har blitt stjålet. Om du har knust skjermen eller fått en annen skade på mobilen din, bør du melde skaden på innboforsikringen. 

Skal du melde skade på verdigjenstandsforsikringen din?

Hvis du har mistet, skadet eller blitt frastjålet en bunad, klokke, PC eller andre gjenstander du har forsikret, kan du melde saken på verdigjenstandsforsikringen din.

Ofte stilte spørsmål