-
Hvordan får jeg tilgang til Din Bedrift?
For å bestille tilgang må du identifisere deg med BankID eller BankID på mobil. Når du har identifisert deg, kan du angi hvilke bedrifter og tjenester du ønsker tilgang til. Vi sender deg en bekreftelse i løpet av et par dager. Når du har fått tilgang kan du enkelt administrere forsikringene, pensjonsordningene og investeringene dine.
-
Hvordan logger jeg inn på Din Bedrift?
Vi sender deg et passord for innlogging sammen med bekreftelsen på at du har fått tilgang. Bruk dette passordet hvis du velger innlogging med fødselsnummer og passord. Du kan også velge å logge inn med BankID eller BankID på mobil.
-
Hvordan endrer eller fjerner jeg en tilgang til Din Bedrift?
Du kan se hvem som har tilgang til Din Bedrift under "Brukertilganger" i menyen når du er innlogget på bedriften. Ønsker du å endre eller fjerne en tilgang, kan du sende oss en e-post til bedrift@gjensidige.no med informasjon om hva som skal endres.
Skal det legges til en ny kontaktperson med tilgang til bedriftens innloggede sider, trenger vi navn, fødselsdato og -år, rollen på den som skal ha tilgangen, samt hvilke tilganger de skal ha (tilgang til tingforsikringer, personforsikringer og/eller pensjon).
-
Kan regnskapsfører få tilgang til Din Bedrift?
Ja, regnskapsfører kan få tilgang til Din Bedrift. Da må en som allerede har tilgang, sende oss en e-post til salgsstotteNL@gjensidige.no. Vi trenger navn, fødselsdato og -år, rollen på den som skal ha tilgangen, samt hvilke tilganger de skal ha (tilgang til tingforsikringer, personforsikringer og/eller pensjon).
Hjelp til innlogging
Alle brukere kan logge inn med BankID eller BankID på mobil — fra hvilken som helst norsk bank.
- Har du ikke BankID, kan du logge inn med fødselsnummer og passord
- Skal du se engasjementet til en bedrift, må du ha bedriftstilgang