Behandlingsforsikring for bedrifter
Helseforsikring for de ansatte – unngå lange ventetider og få medarbeiderne raskt tilbake på jobb.
Hva er behandlingsforsikring?
Mange velger å inkludere familien til de ansatte. Da kan barn under 18 år og ektefellen eller samboeren også ta i bruk fordelene.
Hva er behandlingsforsikring?
Behandlingsforsikringen vår sikrer de ansatte rask behandling gjennom det private helsevesenet ved sykdom eller skade.
- Garantert utredning, behandling eller operasjon hos spesialist innen 10 virkedager
- Rask time hos psykolog eller fysikalsk behandling
- Kostnadsfri tilgang til Online lege og Online mental helsehjelp
Behandlingsforsikringen vår
Forsikringen er fleksibel – både innhold og egenandel kan tilpasses bedriftens behov.
Informer de ansatte om fordelene
De ansatte trenger bedriftens forsikringsnummer
Informer de ansatte om fordelene
Når du har kjøpt forsikringen, må du gjøre forsikringsnummeret lett tilgjengelig for de ansatte. For eksempel i personalhåndboken, på intranettet, eller andre steder de ansatte lett finner fram.
Gi dem gjerne snarveien gjensidige.no/blifrisk. Der får de se hva forsikringen dekker, og hvordan de bruker den.
Slik bruker den ansatte forsikringen
- All behandling må meldes inn til oss først. Vi bestiller behandlingen og tar oss av alt det praktiske.
- Ha forsikringsnummeret klart – det finnes i forsikringsbeviset.
- De fleste behandlinger krever henvisning.
Usikker på hva du trenger?
De erfarne rådgiverne våre er klare til å hjelpe deg
Usikker på hva du trenger?
Ønsker du å snakke med noen, er de erfarne rådgiverne våre klare til å hjelpe deg.
Du kan også prøve veilederen vår, og få råd om hva som er vanlig i din bransje.