Hopp til innhold

Fordeler med å være landbruks­kunde i Gjensidige

Få kjenner forsikrings- og pensjonsbehovet i norsk landbruk like godt som oss. Se fordelene dine og la oss hjelpe deg bli riktig sikret.

Over 200 års erfaring med landbruk

Historien vår startet med brannkasser for å sikre gårdsbygg

Størst på forsikring til næringen

Vi er stolte av å være markedsleder på forsikring til landbruket, med de mest lojale kundene

Gode fordeler og rabatter

Det skal lønne seg å drive trygt. Derfor gir vi både sikkerhets- og medlemsrabatter til kundene våre

Klare når du trenger oss

Har det skjedd noe, kan du raskt og enkelt melde skade, sykdom eller tap på nett. De erfarne skadebehandlerne våre følger deg fra start til slutt, og holder deg oppdatert så lenge saken pågår.

Etter saken er meldt, kan du når som helst skrive til skadebehandleren din, laste opp dokumenter eller sjekke status på saken ved å logge inn på gjensidige.no.

Mer om å melde skade

Førsteprioritet i et stor leverandørnettverk sikrer deg rask hjelp – enten du trenger reparasjon, befaring, behandling eller annet. 

Ved uvær og større hendelser er både vi og leverandørene våre på plass for å hjelpe deg med å begrense skadene og sikre verdiene dine.

Med reiseforsikring hos oss kan du ringe den døgnåpne alarmsentralen vår ved behov for hjelp i utlandet. Det sikrer deg rask og effektiv bistand – døgnet rundt, verden over.

Mer om alarmsentralen vår

Er det meldt uvær eller flom, er Gjensidige i beredskap og gjør alt vi kan for å begrense skadene. Vi er blant annet tilgengelige på telefon døgnet rundt og sørger for at leverandørene våre er klare til å hjelpe.

Har du forsikret bil, bygg, hus eller hytte hos oss, sender vi deg et uværsvarsel på SMS for å hjelpe deg med å begrense skader og forberede deg på uværet. 

Mer om uværsvarselet