Hopp til innhold
Smilende ung kvinne ser i kameraet

Vil du bli med på et oppdrag som skaper verdi i samfunnet?

Vi trenger deg som brenner for salg og gode kundeopplevelser.

Ta sats

Gjensidigeskolen

I Gjensidige har vi faktisk vår egen skole. Gjennom Gjensidigeskolen vil du få den opplæringen du trenger for å få bransjens sertifisering, i tillegg til at vi satser på deg i vårt eget karriereprogram for selgere. Hvis du vil ta salgskarrieren din til neste skritt, med fokus på å nå målene dine og å skape gode kunderelasjoner, så skal vi gjøre det vi kan for at du skal lykkes!

Hos oss jobber du sammen med bransjens beste forsikringsrådgivere og selgere som brenner for faget sitt. Vi tilbyr et bredt spekter av ulike forsikringsløsninger, og målet vårt er å skape de beste kundeopplevelsene. 

Det er stor variasjon i produktene vi tilbyr, og du er med på å sikre kunden gjennom hele livsløpet - både innen skadeforsikring på hus og eiendeler, og forsikring knyttet til liv og helse. Som selger og rådgiver i Gjensidige får du oppleve verdien av innsatsen din gjennom fornøyde kunder, og du har det gøy underveis!

Din plass hos oss

Du vil være den viktigste personen for både nye og eksisterende kunder, og det er din oppgave å veilede slik at de får de forsikringsløsningene som passer dem best. Vi tror på å overgå forventningene kunden har, og du vil bli en del av et team som er lidenskapelig opptatt av å gi de beste rådene - slik at kundene våre føler seg trygge og ivaretatt.

Du blir en del av et profesjonelt miljø som satser på deg og din utvikling.

Hvem ser vi etter?

Det viktigste er at du er glad i å jobbe med mennesker og relasjoner - og at du synes det er givende å hjelpe kunder.

Vi tilbyr grundig opplæring innen forsikringsbransjen, rådgivning og salg, slik at du kan skinne som Gjensidiges ansikt utad. Du vil få muligheten til å utvikle deg selv og ferdighetene dine i et dynamisk miljø, hvor du vil oppleve en kombinasjon av utfordringer og utvikling.

Det er viktig at du liker å levere gode resultater og at du motiveres av å nå egne mål og salgsmål. Du må gjerne bli trigget av å konkurrere med deg selv og mot andre dyktige kollegaer, og du bidrar på en god måte til teamets leveranser. Du higer alltid etter å bli bedre og utvikle både deg selv og teamet du er en del av. 

Det beste med å jobbe hos oss

Kulturen vår er preget av selvstendighet og ansvar, og du får frihet til å ta initiativ og forme din egen arbeidshverdag. 

Vi har et fantastisk arbeidsmiljø, om vi får si det selv, hvor takhøyden er stor. Hver dag får du mulighet til å gjøre en forskjell for kundene våre, og samtidig utfordre deg selv til å vokse og lykkes på en måte du aldri trodde var mulig.

Bli med å forme en fremtid sammen med oss, hvor trygghet og tillit står i fokus!

Møt medarbeiderne våre

Katrine Rask
Katrine Rask

Kunderådgiver, Trondheim

– Etter 11 år i helsevesenet og med to små barn, hadde jeg et behov for nye utfordringer og mer tid hjemme. Som en sosial, strukturert og omsorgsfull person er det viktig for meg å fortsatt kunne hjelpe mennesker i jobben min, noe som ledet meg til Gjensidige - hvor jeg nå har vært i tre år. Her bidrar jeg til å sikre kunden med det hen trenger av forsikringer, og etter å ha sett mange ulike skjebner i helsevesenet er det veldig godt å vite at jeg i min hverdag kan gi trygghet og bedre muligheter for kundene, dersom noe skulle skje med dem eller familien deres. På salgssenteret har vi mye frihet under ansvar, vi har alt tilrettelagt for at vi skal kunne yte best mulig - og vi vet hva som kreves av oss. Det er utrolig deilig å kjenne på mestring i jobben, og jeg har rukket å både oppleve og lære masse i løpet av tiden min her - noe som motiverer meg til å fortsette å levere. Har du en selgerspire i deg, eller lyst på nye utfordringer men ikke helt tørr å ta steget; hopp i det! For uansett om det ble riktig for deg eller ikke, har du uansett en ny erfaring i kofferten, og vært innom en fantastisk flott bedrift som ser deg.

Sander Johansen
Sander Johansen

Kunderådgiver og team-koordinator, Drammen

– Som rådgiver og team-koordinator i Gjensidige får jeg muligheten til å bygge ekte, tillitsfulle relasjoner med kundene våre, samtidig som jeg er involvert i utviklingen av nye prosjekter som skaper verdi for både meg og selskapet. Det å kunne veilede kundene våre og sørge for at de føler seg trygge, gir meg stor mening i hverdagen. I tillegg elsker jeg friheten og dynamikken vi har på tvers, hvor jeg kan bidra aktivt med mine ideer og se dem bli realisert i selskapets utvikling. Her handler det om mer enn bare salg – det handler om å skape noe varig og verdifullt. Gjennom et godt samarbeid og en sterk fellesskapsfølelse, gjør vi hverandre bedre hver dag, og jeg er stolt av å være en del av en organisasjon som virkelig setter både mennesker og vekst i fokus.

Lene Ødegård
Lene Ødegård

Kunderådgiver, Bergen

– Som nyansatt ved Gjensidiges kundesenter i Bergen, fikk jeg grundig opplæring i forsikringsfaget, rådgivning og salg fra dag èn. Det er et meget godt sosialt og kollegialt miljø her, og jeg har blitt godt kjent med kollegaene mine på tvers av avdelinger. Her er ingen arbeidsdager like, og det er utrolig kjekt å få snakke med kunder fra hele landet, og ha mulighet til å sikre det og de som betyr mest for dem. Gjensidige og vi som jobber her er i konstant utvikling, og sammen får vi muligheten til forme og utvikle løsninger for fremtiden.

Smilende ung mann sitter på kontoret og ser mot venstre mens han smiler

Hvorfor jobbe i Gjensidige?

I Gjensidige bryr vi oss om hvordan de ansatte har det både på og etter jobb, og det er vårt ansvar å ikke være det viktigste i livet ditt. Sommertid er blant godene vi tilbyr våre ansatte, i tillegg til et bredt spekter av treningsmuligheter, feriesteder og mye mer.

Tre konsentrerte medarbeidere sitter og jobber foran dataskjermen

Vi heier på mangfoldet

Alle er forskjellige - også vi som jobber i Gjensidige. Hos oss finner du mennesker med et bredt spekter av kunnskap, ferdigheter, personligheter, kompetanse og erfaringer.