Navigasjon, søk og logg inn

f1e6b2

Ønsker du å klage på noe?

For å forbedre oss og ha de mest fornøyde kundene, behøver vi å høre fra deg når du er misfornøyd. Vi gjør alltid vårt ytterste for å løse saken din effektivt og rettferdig. 

 

 

1. Snakk med en av våre medarbeidere

Snakk først med en av våre medarbeidere. De kan ofte hjelpe deg med en løsning direkte.  Kanskje det hele skyldes en misforståelse eller at vi har gjort en feil i en travel hverdag? Gi oss en sjanse til å gjøre det bra igjen. Ta kontakt med oss ved å ringe 915 03100.

Ring oss på 915 03100 – mye kan løse seg med en prat

2. Ta kontakt med Kundeombudet

Blir dere ikke enige, kan du kontakte Kundeombudet. Kundeombudet er vårt interne klageorgan. Ombudet gir deg en ny start og ser saken fra ditt ståsted. Behandlingstiden er fra to til fire uker, og behandlingen er kostnadsfri.

3. Klag til eksterne klageorganer

Klag til Finansklagenemda
Er du ikke fornøyd etter at Kundeombudet har behandlet klagen din, kan du klage til Finansklagenemda. Dette er et bransjebasert klageorgan som behandler klagesaker mot banker, forsikringsselskap, inkassoselskap, og andre finansselskap.
Send klage til Finansklagenemnda

 
Klager på naturskadeoppgjør
Har du har fått avslag eller et avkortet erstatningsoppgjør, kan du klage på beslutningen til Ankenemnda for Statens naturskadefond.
Gå til Ankenemnda i Statens naturskadefond