Skademelding for mobiltelefon

Få mobilen reparert eller erstattet på 1-2-3

  1. Logg inn og registrer saken.
  2. Velg metode for å få mobilen reparert eller erstattet.
  3. Vi ordner resten.

Før du registrerer skadesaken må du

  • finne frem bankkort for å betale egenandelen
  • finne IMEI-nummeret slik at vi kan sperre mobilen din for andre brukere. IMEI-nummeret kan finnes flere steder, og avhenger av hvilken mobilprodusent du har. Du kan sjekke produsentens nettsider eller forsøke å:
     
    • trykke *#06#
    • logge inn på icloud eller Samsung Cloud
    • sjekke simkortskuffen

Meld saken raskt og enkelt

Skade og tap av mobil kan være dekket av både reise- og innboforsikring. Reiseforsikringen er best å benytte ved tyveri.

Ved knust skjerm eller annen skade på mobilen bør du melde skaden på innboforsikringen, da denne dekker flere typer skader.