Skademelding for tingene dine
Om tingene dine har blitt skadet, ødelagt eller stjålet, melder du det enkelt på nett. Her får du også svar på ofte stilte spørsmål.
Slik melder du skaden
Gjelder det personopplysninger som har kommet på avveie eller ID-tyveri?
Du som har Innbo Pluss, Innbo Ung, Innbo Tekna eller Innbo YS får hjelp gjennom tjenesten Online Trygghet. Samarbeidspartneren vår, Tenerity, kan for eksempel ta tilbake hackede kontoer og slette uønsket innhold fra nettet. Du får hjelpen du trenger ved å ringe Tenerity på 67 57 58 20.
Slik melder du skaden
- Logg inn og registrer saken.
- Når saken er registrert, vil du komme til en side hvor du blir bedt om å legge inn hva du ønsker erstatning for.
- Vi ordner resten.
Om du ikke finner innboforsikringen i oversikten du kommer til, kan den ligge under husforsikringen din. Hvis du skal melde skade på noe du har forsikret som verdigjenstand, finner du gjenstanden i oversikten når du logger inn.
Knust skjermen på mobilen?
Om du har knust skjermen eller fått en annen skade på mobilen din bør du melde skaden på innboforsikringen, ikke reiseforsikringen, fordi innboforsikringen dekker flere typer skader på mobil.
Reiseforsikringen er best å benytte om mobilen har blitt stjålet.