Skademelding for mobiltelefon
Få mobilen reparert eller erstattet på 1-2-3
Før du registrerer skadesaken må du
- finne frem bankkort for å betale egenandelen
Dersom mobilen er mistet eller stjålet må du
- finne IMEI-nummeret slik at vi kan sperre mobilen din for andre brukere. IMEI-nummeret kan finnes flere steder, og avhenger av hvilken mobilprodusent du har. Du kan sjekke produsentens nettsider eller forsøke å:
- trykke *#06#
- logge inn på icloud eller Samsung Cloud
- sjekke simkortskuffen
Få mobilen reparert eller erstattet på 1-2-3
- Logg inn og velg innboforsikring eller reisereiseforsikring. Har du begge forsikringene, velger du mobiltelefon.
- Registrer saken.
- Velg metode for å få mobilen reparert eller erstattet.
Spørsmål og svar
Elcare Nordic + Reparasjon = Bærekraft
Når du reparerer mobilen din, i stedet for å kjøpe ny, bidrar du til å begrense CO2-utslipp. Det er vår samarbeidspartner, Elcare Nordic, som tar seg av reparasjonen og hjelper deg med å bli mer miljøvennlig.
Du kan være trygg på at Elcare Nordic følger produsentenes retningslinjer for reparasjoner. I tillegg bruker de kun originale deler slik at du beholder garantien på mobilen.