Hopp til innhold

Skademelding for mobiltelefon

Få mobilen reparert eller erstattet på 1-2-3

Før du registrerer skadesaken må du

  • finne frem bankkort for å betale egenandelen

Dersom mobilen er mistet eller stjålet må du

  • finne IMEI-nummeret slik at vi kan sperre mobilen din for andre brukere. IMEI-nummeret kan finnes flere steder, og avhenger av hvilken mobilprodusent du har. Du kan sjekke produsentens nettsider eller forsøke å:
    • trykke *#06#
    • logge inn på icloud eller Samsung Cloud
    • sjekke simkortskuffen

Få mobilen reparert eller erstattet på 1-2-3

  1. Logg inn og velg innboforsikring eller reisereiseforsikring. Har du begge forsikringene, velger du mobiltelefon.
  2. Registrer saken.
  3. Velg metode for å få mobilen reparert eller erstattet.

Spørsmål og svar

Elcare Nordic + Reparasjon = Bærekraft

Når du reparerer mobilen din, i stedet for å kjøpe ny, bidrar du til å begrense CO2-utslipp. Det er vår samarbeidspartner, Elcare Nordic, som tar seg av reparasjonen og hjelper deg med å bli mer miljøvennlig. 

Du kan være trygg på at Elcare Nordic følger produsentenes retningslinjer for reparasjoner. I tillegg bruker de kun originale deler slik at du beholder garantien på mobilen.