Hopp til innhold

Vi bruker informasjonskapsler (cookies)

For å gi deg en god opplevelse og sørge for at alt fungerer som det skal på nettsidene våre, bruker vi informasjonskapsler. På denne måten kan vi forbedre nettsidene og vise deg mer relevant innhold og markedsføring. Du kan alltid endre valgene dine og lese mer om informasjonskapsler.

Bli en del av behandler­nettverket vårt!

Som en del av behandlernettverket kan forsikringskundene våre bestille behandling hos deg eller klinikken din.

Hva er Gjensidiges behandlernettverk?

Ha dette klart før du sender inn søknaden:

  • Organisasjonsnummer
  • HPR-nummer
  • Profilbilde som viser deg fra skuldrene og opp
  • Beskrivelse av klinikken
  • Beskrivelse av deg som terapeut
  • Bookinginformasjon

Behandlernettverket sikrer forsikringskundene våre raskt og riktig psykologbehandling når det trengs mest – enten det er gjennom private forsikringer eller bedriftsavtaler.

Som en del av nettverket vil du eller klinikken din

  • bli fortløpende vurdert for nye behandlingsoppdrag basert på kompetanse og tilgjengelighet
  • få nye pasienter med varierte utfordringer og problemstillinger

Som en del av nettverket får du

Økt synlighet og pasientflyt

Tilgang til et bredt spekter faglige problemstillinger

En trygg og stabil samarbeidspartner

Spørsmål og svar

For å bli en del av behandlernettverket, må du først sende inn en søknad. Det gjør du enkelt ved å identifisere deg med BankID og fylle ut informasjon om klinikken din og/eller deg som terapeut.

Vi vil blant annet be deg om organisasjonsnummer og HPR-nummer underveis, så ha det gjerne klart før du begynner.

Etter du har sendt inn søknaden, vil vi kontrollere at informasjonen er korrekt før vi eventuelt legger deg til i nettverket.

Du kan når som helst gjøre endringer i profilen din ved å logge inn på gjensidige.no.

Identifiser deg med BankID og opprett profil

Alle autoriserte terapeuter og klinikker er velkomne i nettverket vårt. Fordi vi har kunder i hele landet med et bredt spekter av problemstillinger, har vi behov for mangfoldig kompetanse, spesialiseringer og erfaringer.

Etter du har sendt inn søknad, vil vi sjekke at informasjonen du har oppgitt er korrekt. Er alt i orden, legger vi deg til i nettverket.

Når en kunde har behov for behandling, finner vi relevante behandlere i nettverket vårt basert på kompetanse, tilgjengelighet og plassering. 

Kunden kan velge blant de aktuelle behandlerne og bestille direkte hos deg eller klinikken din. Når du oppretter profil hos oss, velger du selv hvordan du ønsker at kundene bestiller time hos deg. 

Når bestillingen er registrert, kan du logge inn på profilen din for å finne informasjon om pasienten og oppdraget.

Oppfølging og behandling avtales mellom deg og pasienten. Du kan når som helst logge inn på profilen din og få oversikt over pasientene dine.

Lurer du på noe?

Har du spørsmål om behandlernettverket, kan du nå oss på 

Er du allerede en del av nettverket?

Logg inn på profilen din for å

  • få oversikt over pasientene dine
  • endre eller oppdatere profilen din