Bruk behandlingsforsikringen din
Har du behandlingsforsikring hos oss gjennom jobb, er du garantert rask hjelp ved sykdom eller skade.
Slik bruker du forsikringen
Før du melder inn behovet ditt
- All behandling må meldes inn til oss først. Vi bestiller behandling for deg og tar oss av alt det praktiske. Behandlinger du allerede har fått, refunderes ikke.
- De fleste behandlinger krever henvisning. Under kan du lese mer om hvordan vi hjelper deg ved ulike behandlingsbehov
Har du kjøpt forsikringen selv, kan du logge inn og melde behovet ditt her.
- Logg inn med BankID og legg inn forsikringsnummeret deres – det finner du i forsikringsbeviset til arbeidsgiveren din.
- Velg hvilken behandling du trenger og last opp henvisning.
- Vi godkjenner og bestiller behandling i nettverket vårt.
- Behandlerstedet kontakter deg for å avtale time.
Har du allerede meldt inn et behov?
Du kan oppdatere saken, laste opp dokumenter og skrive til skadebehandleren ved å logge inn.
Hvis saken er mer enn et år gammel, melder du inn et nytt behov.
Bestill time med Online lege
Ta legetimen over video. Online lege er tilgjengelig alle dager i uka, og stiller ingen krav til henvisning.
Book samtale med Online mental helsehjelp
Få hjelp til å håndtere mentale utfordringer – enten det er stress, uro, eller annet som holder deg tilbake.
Bruk forsikringen til et familiemedlem
Har du forsikring gjennom jobben til en i familien, kan du logge inn og melde inn behovet ditt her.
Dette dekker forsikringen
Innholdet i forsikringen kan variere ut fra avtalen dere har med oss. I forsikringsbeviset til arbeidsgiveren din kan du se hvilke behandlinger som er dekket, inkludert egenandeler og antall behandlinger.