Forsikring landbruk
Gå til kundeservice
Enkelte opplever problemer med å sjekke pris på forsikringer i Explorer og Edge. Prøv en annen nettleser eller kom tilbake om litt. Vi jobber med å løse problemet og beklager ulempen.
En unik fordel for deg
Få rabatter og gode tilbud som fordelskunde
Medlemskap som gir ekstra fordeler
Få konkurransedyktige priser på boliglån og billån fra vår samarbeidspartner, Nordea
Inspirerende historier og aktuelle saker med nyttige opplysninger, tips og råd
Ha med befaringsekspert som sjekker feil og mangler på ferdigbefaring i ny bolig
Forsikring for privat, forsikring for landbruk og pensjon og sparing har egne sider for kundeservice.
Om du ønsker å melde om skade, tap eller sykdom på vegne av bedriften du er ansatt i, får du raskest behandling av saken ved å melde på nett.
Logger du inn, kan du se status på skadesaken, laste opp dokumenter, se innsendte vedlegg og sende melding direkte til kundebehandler på saken.
Har du behandlingsforsikring gjennom arbeidsgiver kan du melde skaden raskt og enkelt på nett.
Logger du inn, kan du se oversikt over alle betalingene som er gjennomførte og som ligger til forfall, og du kan laste ned alle betalingsdokumenter.
Har du spørsmål om giro, faktura, AvtaleGiro eller EHF?
Samtykker du til digitale dokumenter, får du alle dokumentene dine samlet på ett sted. Du vil til enhver tid finne dokumentene dine i postkassen.
Logger du inn, kan du laste ned forsikringsbekreftelse på ansvarsforsikring, prosjekt årsforsikring eller personalforsikring.
Ring oss på telefon 915 03100, så hjelper vi deg gjerne.
Åpningstider på telefon:
Mandag-fredag 8-16
Skadesenter:
Mandag - fredag 10-15
Fortell oss litt om bedriften og se hva som er vanlig for din bransje.
Fyll ut tilbudsskjemaet vårt, så tar vi kontakt for et tilbud så raskt som mulig.
Logger du inn, kan du sende oss en melding fra Postkassen. Vi svarer vanligvis innen en arbeidsdag.
Du finner oversikt over bedriftens forsikringer og forsikringsvilkårene dersom du logger inn.
Skal du endre en forsikring må du logge deg inn på bedriften, gå til riktig forsikring og velge "endre forsikring".
Du kan også endre kilometerstand eller kjørelengde, melde inn og ut ansatte og melde inn og ut kjøretøy på gruppeforsikring ved å logge inn.
Skal du endre bedriftens adresse eller e-postadresse, kan du logge inn og endre opplysningene.
Skal du endre telefonnummeret eller e-postadressen din som kontaktperson på bedriften, kan du logge inn og endre opplysningene.
Logger du inn, kan du se kundeutbytte, endre kontonummer for utbetaling og laste ned bilag for kundeutbytte.
Vil du vite mer om kundeutbytte? Les mer om kundeutbytte
Skal du si opp en eller flere forsikringer må du logge deg inn på bedriften, gå til riktig forsikring og velge "endre forsikring".
Skal du inn på bedriftens sider for første gang, bestiller du enkelt tilgang ved å logge inn med BankID eller BankID på mobil.
Logger du inn, kan du se en oversikt over hvem som er kontaktpersoner i bedriften og hvem som har tilgang til å logge inn på bedriften. Du kan fjerne kontaktpersoner eller be om å legge til nye tilganger.
Har du spørsmål om tilgang, BankID eller innlogging?
Varsle oss hvis du har opplevd kritikkverdige forhold ved virksomheten vår.
Et varsel må inneholde konkrete opplysninger som gjør det mulig for oss å forfølge saken. Alle henvendelser behandles som fortrolig informasjon.
For å forbedre oss og ha de mest fornøyde kundene, trenger vi å høre fra deg når du er misfornøyd. Snakk først med en av våre kunderådgivere, de kan ofte hjelpe deg med en løsning direkte. Blir dere ikke enige, kan du kontakte Kundeombudet.
Om du ønsker å klage på en beslutning i en skadesak, kan du logge inn og skrive direkte på saken. Du kan også klage til vårt Kundeombud, eller eksterne klageorganer.
Om du ønsker å melde om skade, tap eller sykdom på vegne av bedriften du er ansatt i, får du raskest behandling av saken ved å melde på nett.
Logger du inn, kan du se status på skadesaken, laste opp dokumenter, se innsendte vedlegg og sende melding direkte til kundebehandler på saken.
Har du behandlingsforsikring gjennom arbeidsgiver kan du melde skaden raskt og enkelt på nett.
Logger du inn, kan du se oversikt over alle betalingene som er gjennomførte og som ligger til forfall, og du kan laste ned alle betalingsdokumenter.
Har du spørsmål om giro, faktura, AvtaleGiro eller EHF?
Samtykker du til digitale dokumenter, får du alle dokumentene dine samlet på ett sted. Du vil til enhver tid finne dokumentene dine i postkassen.
Logger du inn, kan du laste ned forsikringsbekreftelse på ansvarsforsikring, prosjekt årsforsikring eller personalforsikring.
Ring oss på telefon 915 03100, så hjelper vi deg gjerne.
Åpningstider på telefon:
Mandag-fredag 8-16
Skadesenter:
Mandag - fredag 10-15
Fortell oss litt om bedriften og se hva som er vanlig for din bransje.
Fyll ut tilbudsskjemaet vårt, så tar vi kontakt for et tilbud så raskt som mulig.
Logger du inn, kan du sende oss en melding fra Postkassen. Vi svarer vanligvis innen en arbeidsdag.
Du finner oversikt over bedriftens forsikringer og forsikringsvilkårene dersom du logger inn.
Skal du endre en forsikring må du logge deg inn på bedriften, gå til riktig forsikring og velge "endre forsikring".
Du kan også endre kilometerstand eller kjørelengde, melde inn og ut ansatte og melde inn og ut kjøretøy på gruppeforsikring ved å logge inn.
Skal du endre bedriftens adresse eller e-postadresse, kan du logge inn og endre opplysningene.
Skal du endre telefonnummeret eller e-postadressen din som kontaktperson på bedriften, kan du logge inn og endre opplysningene.
Logger du inn, kan du se kundeutbytte, endre kontonummer for utbetaling og laste ned bilag for kundeutbytte.
Vil du vite mer om kundeutbytte? Les mer om kundeutbytte
Skal du si opp en eller flere forsikringer må du logge deg inn på bedriften, gå til riktig forsikring og velge "endre forsikring".
Skal du inn på bedriftens sider for første gang, bestiller du enkelt tilgang ved å logge inn med BankID eller BankID på mobil.
Logger du inn, kan du se en oversikt over hvem som er kontaktpersoner i bedriften og hvem som har tilgang til å logge inn på bedriften. Du kan fjerne kontaktpersoner eller be om å legge til nye tilganger.
Har du spørsmål om tilgang, BankID eller innlogging?
Varsle oss hvis du har opplevd kritikkverdige forhold ved virksomheten vår.
Et varsel må inneholde konkrete opplysninger som gjør det mulig for oss å forfølge saken. Alle henvendelser behandles som fortrolig informasjon.
For å forbedre oss og ha de mest fornøyde kundene, trenger vi å høre fra deg når du er misfornøyd. Snakk først med en av våre kunderådgivere, de kan ofte hjelpe deg med en løsning direkte. Blir dere ikke enige, kan du kontakte Kundeombudet.
Om du ønsker å klage på en beslutning i en skadesak, kan du logge inn og skrive direkte på saken. Du kan også klage til vårt Kundeombud, eller eksterne klageorganer.