Hopp til innhold

gjensidige-no.apps-int.gjensidige.io

Bruk behandlings­forsikringen din

Har du behandlingsforsikring hos oss gjennom jobb, er du garantert rask hjelp ved sykdom eller skade.

Slik bruker du forsikringen

Før du melder inn behovet ditt

  • All behandling må meldes inn til oss først. Vi bestiller behandling for deg og tar oss av alt det praktiske. Behandlinger du allerede har fått, refunderes ikke.
  • De fleste behandlinger krever henvisning. Under kan du lese mer om hvordan vi hjelper deg ved ulike behandlingsbehov

Har du kjøpt forsikringen selv, kan du logge inn og melde behovet ditt her.

  1. Logg inn med BankID og legg inn forsikringsnummeret deres – det finner du i forsikringsbeviset til arbeidsgiveren din.
  2. Velg hvilken behandling du trenger og last opp henvisning.
  3. Vi godkjenner og bestiller behandling i nettverket vårt.
  4. Behandlerstedet kontakter deg for å avtale time.

Har du allerede meldt inn et behov?

Du kan oppdatere saken, laste opp dokumenter og skrive til skadebehandleren ved å logge inn. 

Hvis saken er mer enn et år gammel, melder du inn et nytt behov. 

Dette dekker forsikringen

Innholdet i forsikringen kan variere ut fra avtalen dere har med oss. I forsikringsbeviset til arbeidsgiveren din kan du se hvilke behandlinger som er dekket, inkludert egenandeler og antall behandlinger.

Ofte stilte spørsmål og svar