Hopp til innhold

Fordeler med å være bedriftskunde i Gjensidige

Gode grunner til å velge oss som leverandør av bedriftens forsikringer og pensjonsordninger.

De mest fornøyde bedriftskundene

EPSI 2023 – høyest kundetilfredshet blant de største forsikringsselskapene.

Beste omdømme

IPSOS 2022 – best omdømme i finansbransjen.

På topp i Norsk kundebarometer

NKB 2022 – høyest kundetilfredshet og lojalitet hos skadeforsikringskunder.

Klare når bedriften trenger oss

Alle i bedriften – ansatt som leder – kan enkelt melde skade, sykdom eller tap på nett. De erfarne skadebehandlerne våre følger dere opp fra start til slutt og holder dere løpende oppdatert underveis. 

Dere kan skrive direkte til skadebehandleren, laste opp dokumenter eller sjekke status på saken ved å logge inn med BankID. 

Mer om å melde skade

Førsteprioritet i et stor leverandørnettverk sikrer deg rask hjelp – enten dere trenger reparasjon, befaring, behandling eller annet. 

Ved uvær og større hendelser er både vi og leverandørene våre på plass for å begrense skadene og hjelpe de berørte.

Med reiseforsikring hos oss har dere tilgang til den døgnåpne alarmsentralen vår. Det sikrer deg raskt og effektiv hjelp hvis noe skjer på reise – døgnet rundt, verden over. 

Mer om alarmsentralen vår

Er det meldt uvær eller flom, er Gjensidige i beredskap og gjør alt vi kan for å begrense skadene. Vi er blant annet tilgengelige på telefon døgnet rundt og på stedet hvis mange er berørt.

Har dere forsikret bil, bygg, hus eller hytte hos oss, sender vi dere et uværsvarsel på SMS for å hjelpe dere med å unngå skader og forberede dere på uværet. 

Mer om uværsvarselet