Hopp til innhold

Kundeservice for landbruk

Vi hjelper deg gjerne. Hvis du er kunde hos oss, kan du løse mye selv med å logge inn.

Hva kan vi hjelpe deg med?

Når du logger inn, kan du

  • se betalinger som ligger til forfall
  • se betalingshistorikk
  • laste ned betalingsdokumenter, giroer og fakturaer
  • opprette AvtaleGiro

Se spørsmål og svar om betaling.

Logg inn og se betalingene dine

Når du logger inn, kan du se avtaledokumenter, kontoutskrifter, årsoppgaver og meldinger i postkassen. 

Forsikringsvilkårene dine finner du ved å logge inn, velge den aktuelle forsikringen og laste ned vilkårene.

Logg inn og se dokumentene dine

Har du forsikringene dine registrert på organisasjonsnummer, må du bestille tilgang for å få opp forsikringene dine når du logger inn.

Har du forsikringene registrert på fødselsnummer, kan du logge inn med BankID uten å bestille tilgang.

Se spørsmål og svar om innlogging.

Bestill tilgang

Du kan enkelt gjøre endringer på forsikringene dine ved å logge inn – enten du skal oppdatere kjørelengde, endre type forsikring, bytte adresse eller skifte betalingsmåte.

Logg inn og endre forsikringer

Logg inn og gå til skadesaken din for å 

  • skrive direkte til skadebehandler
  • laste opp dokumenter
  • se om det har skjedd noe nytt på saken din
Logg inn og se skadesakene dine

Du kan endre både driftsinntekter og forsikringssummer på landbruksforsikringene dine ved å logge inn.

Logg inn og oppdater landbruksforsikring

Når du logger inn, kan du 

  • se historikken til over kundeutbytte
  • endre kontonummer for utbetaling
  • laste ned bilag for utbytte

Se spørsmål og svar om kundeutbytte.

Logg inn og hent kundeutbytte

Kontakt oss

Snakk med oss

Ring oss gjerne på 915 03 100, eller legg igjen nummeret ditt og bli oppringt straks vi er ledige.

Åpningstider:

  • Kunderådgivere: hverdager 08-16
  • Skadebehandlere: hverdager 10-15

Skriv til oss

Alle kan logge inn og skrive til oss, uansett om du er kunde eller ikke. 

Normalt ringer vi deg opp eller svarer deg skriftlig i løpet av 1-2 arbeidsdager. 

Gjelder det en skadesak, kan du logge inn og skrive direkte til skadebehandleren din.

Klage, oppsigelse og varsling

Om du ønsker å klage på en beslutning i en skadesak, kan du skrive direkte på saken ved å logge inn. Du kan også klage til vårt Kundeombud, eller eksterne klageorganer.

Les mer om klage og tilbakemelding

Om du flytter forsikringene til et annet selskap, vil de vanligvis ta seg av oppsigelsesprosessen for deg. 

Om du ønsker å si opp forsikringene dine selv, eller ønsker å benytte deg av angreretten, kan du lese om dette her.
 

Les mer om oppsigelse og angrerett

Varsle oss hvis du har opplevd kritikkverdige forhold ved virksomheten vår. 

Et varsel må inneholde konkrete opplysninger som gjør det mulig for oss å forfølge saken. Alle henvendelser behandles som fortrolig informasjon.

Varsle om kritikkverdige forhold

Har du bevisst mottatt forsikringsoppgjør eller deler av et oppgjør som du ikke har krav på? Du kan betale tilbake til oss uten at det får konsekvenser for kundeforholdet ditt. Vi garanterer anonymiteten din.

Les mer om ordningen