Hopp til innhold
Et nærbilde av en hånd som holder i en bilnøkkel.

gjensidige-no.apps-int.gjensidige.io

Skademelding for bil og andre kjøretøy

Meld skade på bil eller andre kjøretøy, så hjelper vi deg med å finne et verksted i nærheten. Du får 8 års garanti på reparasjonen når du bruker en av våre samarbeidspartnere.

Få kjøretøyet reparert på 1-2-3:

  1. Logg inn og velg kjøretøyet det gjelder.
  2. Kontakt verkstedet og avtal tid for takst og reparasjon. Betal egenandel direkte til verkstedet. 
  3. Vi avklarer om saken er dekket, og om det lønner seg for deg å benytte forsikringen. Om det ikke gjør det, hører du i fra oss.

Har du allerede meldt skaden?

Du kan når som helst skrive til skadebehandleren din og laste opp dokumenter ved å logge inn – også hvis en pågående sak står som ferdigbehandlet.

Gjelder det en ny skadehendelse, kan du melde inn en ny skade.

Logg inn og oppdater pågående skadesak

Ofte stilte spørsmål

Lønner det seg å melde skaden?

Det lønner seg ikke alltid å benytte forsikringen ved skade på bil. Skade gir bonustap på opp til 10%, og de fleste har en egenandel på 4 000 kr. Hva som gjelder for deg, finner du i forsikringsdokumentene på innlogget side.

Vi veileder deg gjerne om du er usikker på om skaden bør meldes. Ring oss gjerne på 915 03 100

Har du elbil eller hybridbil?

Forsikringene våre gir deg blant annet

  • veihjelp hvis du går tom for strøm
  • erstatning for skader på batteri
  • erstatning for stjålet eller skadet ladekabel
Les mer om hva som dekkes