Forsikring bedrift
Gå til kundeservice
En unik fordel for deg
Dagsforsikring av bil gjør det lettere å spørre om å låne og å si ja
Få konkurransedyktige priser på boliglån og billån fra vår samarbeidspartner, Nordea
Inspirerende historier og aktuelle saker med nyttige opplysninger, tips og råd
Ha med befaringsekspert som sjekker feil og mangler på ferdigbefaring i ny bolig
Bruk appen vår på vei mot lappen og få gode forsikringsfordeler
Forsikring for bedrift, forsikring for landbruk og pensjon og sparing har egne sider for kundeservice.
Trenger du veihjelp? Ring oss hele døgnet på 915 03100
Du finner oversikt over hvilke forsikringer du har, og hva disse dekker under "Forsikringene dine" på innlogget side.
Du kan enkelt gjøre endringer på forsikringene på innlogget side. Du kan for eksempel endre kjørelengde, type forsikring og dekning, endre adresse, samt foretrukket betalingsmetode.
Grønt kort er et internasjonalt trafikkforsikringsbevis. Ved trafikkuhell i enkelte land trenger du dette for å dokumentere at du har gyldig ansvarsforsikring.
Om du skal på reise, bør du ha med reisekort som bekreftelse på at du er forsikret. Du kan laste ned reisekortet til din telefon, eller laste det ned som pdf-fil fra innloggede sider.
Kundesenter
Mandag - torsdag 8-21
Fredag 8-18
Lørdag 9-16
Hvis du trenger akutt hjelp, kan du ringe oss hele døgnet.
For raskest mulig oppgjør må du melde skade på nett.
Usikker på hvilke forsikringer du trenger? I et video- eller telefonmøte ser vi på hvilke forsikringer du har og skreddersyr en løsning som passer deg, eller for deg og familien din. Rådgivningen er gratis.
Vi gjør det stadig enda enklere å flytte forsikringene dine, og vi hjelper deg gjerne. Velg hvilke forsikringer du ønsker et uforpliktende tilbud på, tilpass opplysninger underveis, og snakk med en rådgiver om du vil.
Finn kontaktinformasjon for alle kontorene våre.
Har du meldt en skade til oss, kan du logge inn og skrive direkte på saken din.
For andre skriftlige henvendelser, enten du er kunde hos oss eller ikke, må du identifisere deg ved å logge inn.
Når du har meldt saken på nett, vil vi normalt se på den neste arbeidsdag.
Etter at du har meldt saken til oss, kan du laste opp vedlegg og skrive direkte på saken din. Dette er den raskeste måten å komme i kontakt med den som behandler saken på.
Er du advokat, verge eller etterlatt? Da kan du skrive til oss og sende inn dokumentasjon knyttet til saken det gjelder her.
For å få tilgang til alle tjenestene på nett, som å se forsikringsdokumenter og melde skade, må du identifisere deg med BankID. Om du har problemer med å logge inn, kan du sjekke om problemet er hos BankID.
Du kan også logge inn med fødselsnummer og passord. Da er det begrensninger på hva du får tilgang til.
For å få månedlig betaling på forsikringene dine, må du opprette AvtaleGiro.
Om du lurer på om siste betaling er i orden, kommende betalinger, AvtaleGiro og kundeutbytte, finner du dette på innlogget side.
For raskest mulig oppgjør må du melde skade, sykdom og tap på nett. Vi leder deg igjennom noen enkle steg.
Når saken er registrert, kan du følge denne på innloggede sider.
Forsikringsvilkår kan være krevende å forstå, og mange ønsker svar på om skaden er dekket før de melder den.
Dette kan vi derimot svare bedre på etter at saken er meldt til oss. Selv om du skulle få avslag, vil ikke dette ha noe å si for ditt fremtidige kundeforhold hos oss.
Når du har meldt saken på nett, vil vi normalt se på den neste arbeidsdag.
Etter at du har meldt saken til oss, kan du laste opp vedlegg og skrive direkte på saken din. Dette er den raskeste måten å komme i kontakt med den som behandler saken på.
Trenger du veihjelp, kan du ringe oss hele døgnet på 915 03100.
Veihjelp kan gi deg:
Gjensidiges skadeforsikringskunder har mottatt kundeutbytte hvert eneste år siden 2010.
I år får kundene våre utbetalt kundeutbytte tilsvarende 11,8 % av det de betalte for forsikringene sine i 2021.
Det lønner seg å samle forsikringene hos oss. Da kan du få opptil 18% rabatt på dine forsikringer.
Hvilke rabatter du allerede har, kan du se på innlogget side.
Hvis du er medlem i en av de mange organisasjonene vi samarbeider med, kan du få gode rabatter på forsikringene våre.
Om du ønsker å klage på en beslutning i en skadesak, kan du skrive direkte på saken på innloggede sider. Du kan også klage til vårt Kundeombud, eller eksterne klageorganer.
Om du flytter forsikringene til et annet selskap, vil de vanligvis ta seg av oppsigelsesprosessen for deg.
Om du ønsker å si opp forsikringene dine selv, eller ønsker å benytte deg av angreretten, kan du lese om dette her.
Varsle oss hvis du har opplevd kritikkverdige forhold ved virksomheten vår.
Et varsel må inneholde konkrete opplysninger som gjør det mulig for oss å forfølge saken. Alle henvendelser behandles som fortrolig informasjon.
Har du bevisst mottatt forsikringsoppgjør eller deler av et oppgjør som du ikke har krav på? Nå kan du gjøre opp for deg uten at det får konsekvenser for ditt kundeforhold i Gjensidige. Vi garanterer anonymiteten din.
Du finner oversikt over hvilke forsikringer du har, og hva disse dekker under "Forsikringene dine" på innlogget side.
Du kan enkelt gjøre endringer på forsikringene på innlogget side. Du kan for eksempel endre kjørelengde, type forsikring og dekning, endre adresse, samt foretrukket betalingsmetode.
Grønt kort er et internasjonalt trafikkforsikringsbevis. Ved trafikkuhell i enkelte land trenger du dette for å dokumentere at du har gyldig ansvarsforsikring.
Om du skal på reise, bør du ha med reisekort som bekreftelse på at du er forsikret. Du kan laste ned reisekortet til din telefon, eller laste det ned som pdf-fil fra innloggede sider.
Kundesenter
Mandag - torsdag 8-21
Fredag 8-18
Lørdag 9-16
Hvis du trenger akutt hjelp, kan du ringe oss hele døgnet.
For raskest mulig oppgjør må du melde skade på nett.
Usikker på hvilke forsikringer du trenger? I et video- eller telefonmøte ser vi på hvilke forsikringer du har og skreddersyr en løsning som passer deg, eller for deg og familien din. Rådgivningen er gratis.
Vi gjør det stadig enda enklere å flytte forsikringene dine, og vi hjelper deg gjerne. Velg hvilke forsikringer du ønsker et uforpliktende tilbud på, tilpass opplysninger underveis, og snakk med en rådgiver om du vil.
Finn kontaktinformasjon for alle kontorene våre.
Har du meldt en skade til oss, kan du logge inn og skrive direkte på saken din.
For andre skriftlige henvendelser, enten du er kunde hos oss eller ikke, må du identifisere deg ved å logge inn.
Når du har meldt saken på nett, vil vi normalt se på den neste arbeidsdag.
Etter at du har meldt saken til oss, kan du laste opp vedlegg og skrive direkte på saken din. Dette er den raskeste måten å komme i kontakt med den som behandler saken på.
Er du advokat, verge eller etterlatt? Da kan du skrive til oss og sende inn dokumentasjon knyttet til saken det gjelder her.
For å få tilgang til alle tjenestene på nett, som å se forsikringsdokumenter og melde skade, må du identifisere deg med BankID. Om du har problemer med å logge inn, kan du sjekke om problemet er hos BankID.
Du kan også logge inn med fødselsnummer og passord. Da er det begrensninger på hva du får tilgang til.
For å få månedlig betaling på forsikringene dine, må du opprette AvtaleGiro.
Om du lurer på om siste betaling er i orden, kommende betalinger, AvtaleGiro og kundeutbytte, finner du dette på innlogget side.
For raskest mulig oppgjør må du melde skade, sykdom og tap på nett. Vi leder deg igjennom noen enkle steg.
Når saken er registrert, kan du følge denne på innloggede sider.
Forsikringsvilkår kan være krevende å forstå, og mange ønsker svar på om skaden er dekket før de melder den.
Dette kan vi derimot svare bedre på etter at saken er meldt til oss. Selv om du skulle få avslag, vil ikke dette ha noe å si for ditt fremtidige kundeforhold hos oss.
Når du har meldt saken på nett, vil vi normalt se på den neste arbeidsdag.
Etter at du har meldt saken til oss, kan du laste opp vedlegg og skrive direkte på saken din. Dette er den raskeste måten å komme i kontakt med den som behandler saken på.
Trenger du veihjelp, kan du ringe oss hele døgnet på 915 03100.
Veihjelp kan gi deg:
Gjensidiges skadeforsikringskunder har mottatt kundeutbytte hvert eneste år siden 2010.
I år får kundene våre utbetalt kundeutbytte tilsvarende 11,8 % av det de betalte for forsikringene sine i 2021.
Det lønner seg å samle forsikringene hos oss. Da kan du få opptil 18% rabatt på dine forsikringer.
Hvilke rabatter du allerede har, kan du se på innlogget side.
Hvis du er medlem i en av de mange organisasjonene vi samarbeider med, kan du få gode rabatter på forsikringene våre.
Om du ønsker å klage på en beslutning i en skadesak, kan du skrive direkte på saken på innloggede sider. Du kan også klage til vårt Kundeombud, eller eksterne klageorganer.
Om du flytter forsikringene til et annet selskap, vil de vanligvis ta seg av oppsigelsesprosessen for deg.
Om du ønsker å si opp forsikringene dine selv, eller ønsker å benytte deg av angreretten, kan du lese om dette her.
Varsle oss hvis du har opplevd kritikkverdige forhold ved virksomheten vår.
Et varsel må inneholde konkrete opplysninger som gjør det mulig for oss å forfølge saken. Alle henvendelser behandles som fortrolig informasjon.
Har du bevisst mottatt forsikringsoppgjør eller deler av et oppgjør som du ikke har krav på? Nå kan du gjøre opp for deg uten at det får konsekvenser for ditt kundeforhold i Gjensidige. Vi garanterer anonymiteten din.
Gå til kundeservice
Gå til kundeservice
Gå til kundeservice