Meld skade - Skademelding - Gjensidige Forsikring

Meld skade

Få rask og god hjelp når noe skjer.

Du kan melde skaden når som helst via våre nettsider,  mobilappen eller ved å ringe 03100.  

Meld skaden her hvis du har:

Alle andre skader meldes her:

Hva skjer etter at jeg har meldt skaden?

1. Når du melder skade på nett vil du bli kontaktet senest neste arbeidsdag. Ved perioder med ekstraordinær pågang av skademeldinger kan det ta noe lenger tid.

2. Vi bistår med å avklare omfanget av skaden og om forholdet er dekket av forsikringen.

3. Er det behov for hjelp fra fagfolk eller eksperter involverer vi disse umiddelbart. 

4. Vi følger opp saken din mot andre selskaper eller parter, hvis dette skulle være nødvendig.

Logg inn og se dine skadesaker , her kan du se status, laste opp vedlegg eller sende oss melding om saken. Få hjelp til innlogging

Har du behandlings­forsikring?

For skader som dekkes av behandlingsforsikring, kan du ringe direktenummeret 815 22 123 eller bruke vårt skadeskjema for behandlings­forsikring

Barneidrettsskade

Her kan du melde skade hvis barnet var under 13 år da skaden skjedde, og barnet ikke har tegnet en egen idrettslisens via sitt særforbund.
 
Har barnet en egen idrettslisens, eller var 13 år eller eldre, må dere bruke  skademeldingsskjemaet for det idrettsforbundet  barnet er medlem av.
  1. Meld skaden til oss. Skademeldingen må fylles ut av foresatte
  2. Vi kontakter deg for å avklare om skaden er dekket og informerer om videre saksgang
  3. Skadetelefonen kontakter deg for bestilling av utredning/behandling. For at du skal ha krav på erstatning, må all behandling bestilles via Idrettens Skadetelefon

Ved akutte skader som medfører risiko for liv og helse, henvend deg direkte til legevakten.

Du kan logge inn med BankID fra en hvilken som helst norsk bank.