Meld skade

Meld skaden raskt og enkelt på nett. Vi kontakter deg om videre saksgang normalt innen neste arbeidsdag – hvis saken ikke kan løses med en gang.

Rask og god hjelp når noe skjer

Du kan melde skaden når som helst på døgnet via nett , mobilappen eller ved å ringe 03100.

Praktisk hjelp er tilgjengelig hele døgnet ved behov.

Når vi har mottatt beskjed om saken tar vi kontakt senest neste arbeidsdag for å fortelle deg om videre saksgang.

Om det er behov for hjelp fra andre fagfolk og eksperter, involverer vi disse umiddelbart. Vi har et stort profesjonelt nettverk, bestående av blant annet takstkonsulenter, håndverkere, verksteder, Falck og SOS International.

Underveis i saksbehandlingen sørger vi for å holde deg godt informert om hva som skal skje, hvem som gjør hva, og hvor lang tid det normalt vil ta.

Du kan også følge saksbehandlingen på Din side . Der kan du se status, laste opp vedlegg og sende oss meldinger om saken.

Mange saker kan løses i løpet av dagen!

Stegene i saksbehandlingen

Avhengig av sakens kompleksitet, går vi gjennom opptil 6 steg:

  1. Vi registrerer umiddelbart saken din når vi får beskjed om at noe har skjedd
  2. Vi avklarer så raskt som mulig om forholdet er dekket av forsikringen
  3. Vi bistår med å avklare omfanget med takst, spesialist eller annet
  4. Vi hjelper med reparasjon/utbedring, om nødvendig
  5. Vi sørger for riktige utbetalinger
  6. Vi følger opp saken din mot andre selskaper eller parter